Livet yes

2015-09-14 / 16:34:14 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Måndag, ny vecka och nya krafter. Dags att ta tag i allting igen. Jag valde att ta det lugnt i helgen och bara koppla av men nu är veckan igång igen och jag tänker mig att jag ska plugga varje dag mellan 10-16 med paus för lunch runt 13.
 
 
Har tampats med träningsvärk idag i mina ben. Körde ett Cobrapass igårkväll, det är inte riktigt min typ av träning men jag blev svettig och har träningsvärk idag så antar att det är bra. Nu är det alldeles snart dags för middag. Vi hörs. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0