Hi, I'm a bitch now

2015-09-19 / 23:12:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det är måga gånger jag har undrat varför jag är en så väldigt snäll människa? Det är så många i min näraro och personer som har varit i min närvaro som sällan förtjänat min snällhet. De gångerna jag får en fråga om jag någonsin har gjort något som jag ångrar så kommer jag ofta och tänka på tillfällen då jag har behandlat folk som änglar trots att det har brunnit inom mig, enbart för att snäll är min ända natur. Varför är det så svårt att tala om för en annan människa att dennes beteende inte är okej? Varför vill jag ständigt vara på god fot med alla? Varför inte behandla andra som en själv blir behandlad?
 
Men jag måste säga att jag har blivit bättre på detta, speciellt nu när jag har mått som en bajskorv. Det gäller att välja vilka en vill ha i sitt liv. Jag tror att nyckeln till framgång är att omringa sig av personer som bara drar i rätt riktning. Mitt nya mål är att bli en elak människa, eller en mindre snäll människa. Speciellt mot de som inte förtjänar min snällhet. Att sluta ge en andra chans ungefär trehundra gånger. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: oppompons

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yhvm2nkn

2021-10-25 @ 05:24:59
Postat av: oppompons

Cryptocurrency rates are breaking records, which means you have the opportunity to make money on cryptocurrencies. Join our system and start making money with us. Go to system: https://tinyurl.com/yf3br9av

2021-10-26 @ 09:01:34
Postat av: jot

Hi, this is Jenny. I am sending you my intimate photos as I promised. https://tinyurl.com/yy5m2yat

2022-01-11 @ 01:42:42
Postat av: squalp

We have prepared a special offer for you. Take your 500$ https://tinyurl.com/yymmplu5

2022-05-10 @ 01:56:08
Postat av: squalp

We have prepared a special offer for you. Take your 500$ https://tinyurl.com/y5hnncjr

2022-05-11 @ 06:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0