Friyay!

2015-09-11 / 10:49:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon vänner! Idag är det äntligen fredag och om 6 timmar ungefär så lyfter mitt plan från Luleå med destination Stockholm. Landar hemma runt 18.15. Ska alldeles strax röra mig mot skolan. Är klar här hemma med all packning och städning så det är bara avfärd kvar. 
 
Det känns ändå lite konstigt. Kommer sakna alla mina vänner här. Nu är det ju inte så länge innan vi ses igen men det känns ändå lite tungt. Kommer sakna min Carro mest av allt! Hon gör min vistelse i Luleå. 
 
Hade egentligen inte så mycket att gaffla om, ville bara kika in och säga hej. Nästa gång vi hörs är det förmodligen från Stockholm. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0