En (o)väntad vändning

2015-09-04 / 20:58:41 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ja hörrni. Livet kan verkligen se så annorlunda ut från en sekund till en annan. Jag tänker att jag berättar för er fast det fortfarande inte är helt klart hur det kommer att gå till. Men jag kommer att flytta hem till Stockholm igen. Livet här uppe har tärt på mig och jag har aldrig varit riktigt bekväm i min situation och nu har det blivit för mycket. Jag klarar ite av det helt enkelt och vill inget hellre än att flytta hem. Mäklare är fortfarande min största dröm så jag kommer nu att sikta på att plugga på distans. På måndag kommer jag att kunna ha lite mer info till er om vad som händer. Ska sätta mig och ringa runt lite till olika företag och se vad det skulle tänkas kosta att skicka hem mina grejer. Samt boka ett flyg och åka hem. 
Jag känner mig så nöjd med mitt beslut och det är precis vad jag behöver. Äntligen kanske jag kan sova en natt utan att gråta så hela kudden blir helt plaskblöt. 
 
Jag kanske uppdaterar lite från Norrskensröjet imorgon och sen får vi se hur allt det här urartar sig. Men Stockholm, snart ses vi äntligen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0