22/9

2015-09-22 / 16:58:59 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Har ni lika trist väder som det är utanför fönstret här eller? Det känns verkligen som att hösten börjar krypa sig på sakta men säkert. Jag njuter nu av mina sista dagar här i Karlskrona nu innan det bär av tillbaka till Stockholm på söndag. Måste ju hinna se en hemmamatch innan jag åker tillbaka. Så på lördag är det hemmamatch mot Djurgården, det finns inte att de förlorar den matchen. Då blir det skanvrån! 
 
På måndag kallar bästa jobbet igen sen får vi se om det kan dyka upp lte nya äventyr för min del. Spännande. Jag återkommer lite på den punkten, hehe. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0