Sunday (funday)

2015-10-25 / 16:54:44 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nej, denna söndag är allt utom kul. Det ända tiden ägnas åt är plugg, plugg och mer plugg. Imorgon skrivs första tentan för denna tenta-p och den följs av ytterligare två på torsdag och fredag. Så där har ni det. Livet från sin allra glammigaste sida. Men nu är det snart dags att lägga ihop för idag (eh, vad har jag redan gjort) och fixa lite käk. Jag och Carro tänkte mysa till det med hamburgare ikväll. Så håll tummarna för mig vid 15 imorgon så hörs vi efter. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0