Så duktig..nah

2015-10-14 / 12:16:38 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Här sitter man igen vid köksbordet, tycker att man är så fantastiskt duktig med pluggandet och kommer på sig själv att skriva ett inlägg på lille blöggen. Men jag kan inte koncentrera mig för det luktar kattmat. Måste typ fixa det innan jag kan fortsätta plugga. Så bra för det bestämde sig hela högen med katter att komma och äta samtidigt, precis nu. Urk! 
 
Menmen, vad har hänt sen sist då? Jag har kommit ur banantröjan faktiskt och hittat en ren i min byrå. Annars ganska. Jag håller på att gör gamla tentor i kurserna som jag har tenta i snart. Ska göra klart två stycken till idag innan jag byter ämne. 
 
Haha här hade ni kunnat få en bild på mig från idag, men jag vill ju inte skrämma bort er härifrån med mitt trötta nylle så det får bli något annat. En bild från igår (nästan) (jag har fortfarande kvar och kommer i de beiga brallorna) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0