Oktober 2015

2015-10-13 / 16:39:35 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Sitter här vid mitt köksbord och drunknar lite i alla papper, anteckningar och post-it lappar. Tittar ut genom fönstret och ser hur löven ändrar från grönt till rött, brunt och gult i olika nyanser. Slås lite av hur fantastisk naturen faktiskt är. Men undrar samtidigt var den här sommaren tog vägen, nog för att det knappt var någon sommar men den försvann i ett nafs ändå. Jag slås även av hur mycket jag gillar hösten och att jag önskar att jag var lite rikare så jag kunde utöka min garderob lite grann med mysiga turtlenecks, en fin grå halsduk och ett par overknee-stövlar. 
 
 
Men jag är ändå inte bitter. Sitter här i mina slitna mjukisbyxor från Victoria's secret och gårdagens tröja med bananklet på. Ur högtalarna spelas 7 years med Lukas Graham som är min nya favorit. Jag har precis avslutat en tenta och därmed tänker jag lägga undan alltiing för idag och höja mysfaktorn här hemma, dock inte genom att tända ett Voluspa ljus utan några värmeljus från Ica Basics sortiment. Men det funkar ju lika bra det, doftar kanske inte riktigt lika gott men man kan ju alltid fantisera. 
 
Nej, jag går inte på något. Det här inlägget blev bara väldigt flummigt. Vi hörs fina ni! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0