Nu är man förjävla less

2015-10-29 / 12:59:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Tenta 2 av 3 skrivs idag och jag är så jävla spyless på denna tenta-p nu så jag inte vet var jag ska ta vägen. Det är så extremt drygt. Det värsta är att gå med den konstanta stressen att man är värdelös minsta sekund man inte pluggar. Det är verkligen det första som slår tanken så fort man kliver upp på morgonen och det är det sista som lämnar tanken innan man somnar. 
 
Imorgon kl 14 är det klart. Då lämnar jag Luleå i ett år. Allting är nu klart. Ansökan om studieuppehåll är inskickad. Jag behöver en paus. Även om det känns så ledsamt och drygt så vet jag att det är den lösningen som kommer att göra mig bäst. Men jag kommer att komma tillbaka till Luleå redan i december för att skriva en omtenta. Sen är det bara att flytta tillbaka i Oktober 2016 med ny glöd och ny lust. Lika mycket som jag inte ser fram emot det ser ajg fram emot det. Det är klart att jag hade velat ta examen med mina klasskompisar men jag trivs lika bra med de som går första året nu så det gör egentligen inte så mycket. Så, det är så det ser ut just nu. Imorgon bär det av hem igen och jag har en hel vecka (ett år) framför mig nu på bästa jobbet. Saknar dom faktiskt. 
 
Nu ska jag återgå till mitt pluggande innan det är dags att sätta kunskaperna på prov. Vi hörs hörrni. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0