Men grannen snälla

2015-10-15 / 00:13:06 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Alltså jag brukar inte störas av ljud och annat och är ändå van vid att bo i lägenhet vid det här laget men idag har en av mina grannar tagit det till nästa nivå. Det har spelats någon fruktansvärd musik och inte nog med det så stämde han in i riktigt falsk skönsång. Jag ville nästan slita av mina öron och jag skämtar inte om jag säger att det pågick i säkert två timmar. Jag tror att det är samma nisse som spelar gitarr och sjunger lika falskt då. Men anledningen till att jag skriver detta nu är för att nu är det igång igen. Klockan är 00.12, kom igen! Det är inte fredag eller lördag heller för den delen // Irriterad granne. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0