Lördag i min ensamhet

2015-10-24 / 21:58:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! 
Jag vill bara börja med att förtydliga mitt tidigare inlägg med att säga att jag absolut inte ska hoppa av skolan. Jag kan knappt bärga mig tills den dagen jag får börja jobba! Det är min största dröm och det tänker jag stå fast vid. Men just i skrivande stund så går min hälsa och välmående före allt annat och jag måste lära mig att lyssna på mig själv och därför så kan det bli så att jag är klar i juni 2017 istället för nu. Men det är ingenting som är klart än och jag tar varje dag som den kommer. För tillfället så ser jag ljust på det här och mår för första gången på väldigt länge väldigt bra. Jag har verkligen världens bästa föräldrar som ställer upp oavsett vad. Hade jag inte haft mamma och pappa nu så vet jag inte alls hur det skulle sett ut. Men nog om det, nu vet ni. 
 
Jag sitter just nu ensam hemma hos Carro, då hon är på bio med några av de andra tjejerna. De skulle se Everest och det är ingen film för mig så jag valde att inte följa med. Egentligen så vill jag bara se Så mycket bättre. Jag är helt fast och tycker att Miriam Bryant är en gudinna. Sen ville jag se hockeyn också, den gick ju dessvärre som väntat. Kan knappt bärga mig till den 31a oktober. Då är det äntligen DIF-KHK igen. Mitt hjärta är så väldigt oranget och svart. 
 
Nu ska jag snart slänga på det senaste avsnittet av TVD och sen sova. Hoppas att Carro kommer hem snart, jag är trött på att vara ensam. 
 
Puss och godnatt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0