Ful och äcklig

2015-10-15 / 14:02:27 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Ja hörrni, det här med tentaperiod gör ju inte att man visar upp sin bästa sida direkt. Jag har inte vistats utanför min lägenhet sen i måndags(!?). Det var länge sen jag kände mig så här ful och äcklig faktiskt. Även om jag duschar i princip varje dag så hjälper inte det. Jag behöver typ sminka mig och dra på mig ett par jeas för att känna att jag inte är en munk som bara hänger i soffan hela dagarna. Men nu finns det ju verkligen ingen anledning till att jag ska klä på mig något annat än mjukiskläder då jag bara ska vara hemma. Jag tror att jag behöver komma ut i helgen. 
 
Nu ska jag återvända till den fruktansvärda redovisningen så hörs vi snart igen. Laters amigos! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0