En lista

2015-10-10 / 22:37:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

10 favoriter:
Färg: 50 nyanser av grått.
Mat: Korvstroganoff hehe.
Band: One Direction.
Film: Oj svårt, Endless love tycker jag är fin.
Bok: Jag vet inte det heller, Sälj! med Fredrik Eklund kanske.
Sport: Ishockey! Eller hästapållarna som hoppar. 
Årstid: Vår, Sommar och Höst är favoriter
Veckodag: Lördagar är min favorit, det är en bra dag. 
Glassmak: Eh, jag gillar inte glass så mycket. Vanilj typ. 
Tid på dygnet: Jag gillar 20, det är bra tid för det mesta. Tv, middag, utgångsfix osv. 

 

9 för tillfället:
Humör: Ganska trött faktiskt och lite stressad konstigt nog.
Smak: Tandkrämsmint.
Kläder: Blå T-shirt och trosor. 
Bakgrund: En kudde bakom huvudet och sen en vit vägg. 
Nagellack: Inget på mig, men vinrött!
Tid: 22.27
Omgivning: Me, myself and I. 
Irritationsobjekt: Min dumma rethosta. 

 

8 första:
Bästa vän: Amanda Fransson. 
Screen name: Ciwi_95
Husdjur: När jag föddes fanns det en hund och en orm. 
Piercing: Hål i öronen när jag var 4. 
Förälskelse: Hm, det måste ha varit Anton eller någon annan jag gick på lekis med. 
Musik: Bubbles tror jag. 
Bil: Har inte haft någon egen. 
Kyss: Inte den blekaste aning.

 

7 senaste:
Fylla: Någongång under Nolle-P
Mat: Toast (om det räknas) annars bakpotatis med skagenröra. 
Dryck: Cola Zero.
Biltur: Åkte med min bästa Jennie hem idag. 
Kyss: Den vill jag helst inte minnas, usch! 
Spelad låt: Lyssnar atm på Kiss Me - Olly Murs. 
TV-program: Spring! 

 

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nä. 
Brutit mot lagen: I have.
Blivit arresterad: Nej, det har jag inte. 
Badat naken: Jajemän! 
Varit med på TV: Någon publik någongång. 
Kysst någon du inte känner: Det har jag gjort. 

5 nej tack:
Kläder: Hudfärgade nylonstumpbyxor.
Mat: Inälvor skippar jag gärna. 
Musik: Dansband, nej tack! 
Dryck: Rom eller Whisky.
Personlighetsdrag: Översittare. 

 

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Satt hemma och tröck godis.
Du kan höra just nu: Musiken i mina hörlurar. 
Du inte kan leva utan: Nära och kära. 
Du gör när du har tråkigt: Äter.

 

3 personer:
Du kan berätta allt för: Mimmi <3
Du tycker om: Pappa & Mamma. 
Du inte gillar: No names va. 

 

2 val:
Kaffe eller te: Kaffe!
Vår eller höst: Båda. 

 

1 önskan: 
Just nu: Att få sova inatt uan mardrömmar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0