Det här med hår

2015-10-25 / 12:23:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Alltså. Mitt hår är så enormt viktigt för mig. Håret gör typ allt. Jag älskar långt hår och har nästan alltid haft långt hår. Jag har även provat alla hårfärger som man kan komma på. Mörkbrunt, ljusbrunt, svart, blondt, rött, rosa. 
Men jag har kommit fram till att det är blond jag ska vara, skulle aldrig i mitt liv få för mig nu att ha någon annan färg. Men jag måste erkänna att det skulle vara så kul att bli mörkbrun igen och se vad det ger för reaktioner. Men så när jag sitter och kollar runt på internet så verkar det som att alla klipper av sig håret nu. Det är lobens tid och då vill jag också ha lob. Kolla in detta. Nog för att hon är killmesnygg men jag älskar frisyren. Det är så fint. 
 
 
Men jag vet ju att jag kommer ångra mig. Jag kämpar nu med att få tillbaka det långa hår som jag hade innan jag började bleka sönder det. Nu när det är så ljust som jag vill ha det i längderna behöver jag ju inte färga där och kan äntligen få tillbaka mitt långa hår. Eller vad passar jag bäst i? Jag älskar ju båda men jag tröttnar på kort. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite olika hårstilar som jag har gått igenom. Blir kluven så fort jag ser en vrålsnygg bild på en vrålsnygg lob. Men jag har mitt mål nu. Snart är det jag och Cara. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0