21 oktober

2015-10-21 / 14:32:10 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Tjenis penis. Hur är läget en onsdag som den här? Med mig är det prima. Jag sitter i köket (?) (det är en etta) lol, hemma hos Linnéa och sysselsätter mig med lite extern redovisning. Vi suckar ikapp över denna extremt
värdelösa kurs. Men det är faktiskt skönt att ha någon och plugga med och att man kan utbyta lite tankar och frågetecken. 
 
Nu börjar tenta-p lida mor sitt slut och på måndag är det dags för första tentan. På fredag bär det av igen upp mot Luleå och det ser jag väl inte fram emot direkt. Men det ska ändå bli kul att träffa alla i klassen igen. Så nu är det bara att köra gärnet in i det sista och hålla tummar och tår på att det går vägen för mig. Behöver verkligen att den här tiden är över för jag orkar inte med denna eländiga prestationsångest som bankar i huvudet. När sista tentan är skriver kommer det kännas så skönt. Då får man äntligen tänka på något annat än jordabalken, avskrivningar och marknadsvärde. 
 
Dags att återgå till att göra någon form av nytta. Vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0