Jag längtar!

2015-11-15 / 22:49:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det har ju äntligen börjat med julmuggar på både Starbucks och på Espresso House. Måste dock säga att Espresso houses brukar vara lite roligare. Deras förra året var riktigt fina. Men i år är de bådas ganska lika. Intressant ämne va? Haha, men det är ju mycket roligare att dricka i en fin mugg. Samt att det är så mysigt nu när julen lurar runt hörnet. Hoppas att snön kommer snart och att det blir en kall vinter med pudersnö. 
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh jul <3

2015-11-16 @ 00:57:37
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Matilda Berlin

Åhh vad jag längtar efter julen! Snön, tomtarna, ljusen - ja allt!

2015-11-16 @ 13:46:09
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0