Godnatt

2015-11-02 / 00:27:59 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Slut som artist för den här helgen. Jag är verkligen helt slut. Vaknade vid 8 i lördags morse och kunde inte somna om, fixade frukost och njöt framför Nyhetsmorgon. Sen bar det av mot Tele2 arena där Djurgården tog emot Sundsvall. Fotboll är ju ganska tråkigt ändå men satt på röven hela matchen. Sen tog vi en matpaus på en restaurang i Globen Shopping innan hockeyn började. Vilken match det blev, helt underbart! Hade vi bara mött Djurgården hela säsongen hade vi förmodligen tagit SM-guld. Sen åkte vi och hämtade lillskruttis. Hon sov här lördag till söndag och vid kvart över sju imorse tyckte hon att det var lagom att gå upp så det gjorde vi. Vi gjorde mysfrukost med ägg. Sen vid strax efter nio vaknade resten av familjen. Då var vi redan klara att åka, nästan i alla fall. Dagen har spenderats på Skansen, det var underbart i höstmyset. Strosa, kolla på djuren och äta brända mandlar. Så nu är man rätt mör ska jag meddela, jag vet verkligen inte varför jag inte redan sover. Ska klicka igång Alex & Sigges podcast och somna till den. Jag ville bara kika in och uppdatera om min löjligt perfekta helg! Puss och godnatt! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0