En perfekt lördag

2015-11-29 / 08:49:25 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon! Jag har precis vaknat. Var tvungen att ställa klockan idag för vi ska iväg på fitnessgalan om en stund. 

Igår var jag på bio med Linnéa. Vi såg sista delen av Hungerspelen. Jävligt överskattad trilogi egentligen. Inte alls min typ av film. Men den var helt okej ändå. Man ville ju se hur allting skulle sluta. Efter bion så tog vi ett glas vin och bara satt och pratade. Sen var jag hemma inatt runt 02 någongång. En riktigt bra kväll med andra ord. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0