DANANANA

2015-05-25 / 20:49:03 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
JAG HAR BLIVIT MED MIN FÖRSTA EGNA RIKTIGA LÄGENHET! Ja, det behövdes versaler för att uttrycka den lyckan. Jag tror inte ni förstår hur skönt det känns för någon som har tillbringat 6 månader på vandrarhem och nästan 3 månader på 14 kvm att äntligen få en egen riktig lägenhet. En lägenhet som blir min den 1 juli och som jag får bo i tills dess att jag slutar skolan. Jag kan faktiskt köpa saker till mitt skafferi, ha mina egna möbler och känna mig som hemma. Ja, det känns bra! Nu kan vi släppa det. 
 
Har ni haft en bra dag? Jag började min dag med ett benpass på gymmet och det har jag ju blivit påmind om hela dagen. Not even funny. Imorgon blir det armar, det är roligare. 
Försökt få lite plugg gjort idag men det har gått riktigt trögt, då är det knappt ens någon ide att kämpa vidare. Så har släppt det för idag och tar nya tag imorgon. Ska möta upp Carro på gymmet vid 09 och sen blir det att vi är kvar i stan och pluggar. Det vore kul om det fina vädret som vi har haft idag höll i sig men det ser inte så ljust ut. 
 
Nä, nu ropar disken på mig. Den diskar tydligen inte sig själv idag heller. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0