Clean and Classy

2015-05-17 / 20:09:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Hoppas att ni har haft en lika skön söndag som mig. Jag har precis tryckt i mig lite middag, kyckling och kokt potatis stod på menyn idag. Annars har jag inte dragit många strån till stacken idag. Tänkte hoppa in i duschen alldeles snart. Skulle behöva tvätta också men det är så himla tråkigt. 
 
Sitter och kollar runt på inredning och har en ganska tydlig bild i mitt huvud om hur jag önskar att rummet i lägenheten kommer se ut. Slänger upp lite blider. 
 
En väldigt ljusgrå soffa (dock av en annan modell), underbara Missonikuddar och en pläd från Lexington. Vita väggar med enkla tavlor på. 
 
 
 
 
Tavlorna kommer ifrån Desenio.se och jag älskar deras konst, det är så stilrent och jättefint. Min säng ska helst bara ha vita, jättemjuka hotellakan och gardinerna ska antingen vara ljusgråa som soffan eller vita de också. Sen skulle jag vilja ha en dunderfin stringhylla hängades på väggen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snyggt!

2015-05-17 @ 20:22:02
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0