21 maj

2015-05-21 / 18:01:53 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Varför är det alltid lika svårt att komma på rubriker? Eller är det bara jag kanske. 
 
Haft en bra dag? Min har varit bra, inte så produktiv som tanken var dock men det blev ändå lite gjort och jag känner nog att jag trots allt ligger hyfsat till. Det är ju 9 dagar kvar till första tentan, skönt att vara ute i god tid för en gångs skull. Sitter här och dricker lite kaffe och lyssar på musik. Tänkte att jag ska bläddra igenom den Speciella fastigheträtten innan jag ser på Gossip Girl och käkar lite middag. 
 
Helgen är fullspäckad med planer och det känns skönt, då går dagarna fort. Känner mig som 14 igen och har en sån brinnande hemlängtan, längtar efter att få vara med min familj. 
 
Känner mig typ stressad över att inte ha några planer i sommar. Efterlyser en kompis som ill åka på solsemester med mig och ligga på stranden från 10-18 och bara dricka Tom Collins hela dagarna. 
 
Osammanhängade inägg..Men jaja. Nu håller vi tummarna för Mums-Måns ikväll <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0