20 maj

2015-05-20 / 12:06:52 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejhej! Sovit gott? Det har inte jag. Sover förjävligt i sängen som jag har här i min lilla lya. Den är inte skön alls. Sen som de flesta av er vet så har jag ju problem med ryggen och det är inte alls skönt att ha en säng som inte passar en då. Så just nu har jag så ont i hela mitt revbensparti (?) så det är inte klokt. Det ömmar hela tiden. Sen är jag konstant trött eftersom jag sover så dåligt.
 
Nu är det dags att röra sig mot skolan för att kötta på med lite plugg. Vi är lediga idag men ska dit ändå plugga. Tentap närmar sig med stormsteg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0