Tisdag

2015-03-24 / 15:06:36 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Gissa vad jag gör? Ja, helt rätt. Pluggar. Kult liv va? Min hjärna är så sprängfull med massa skit nu att jag inte vet vad jag ska göra med all information. Jag längtar så hilma mycket till tentan på torsdag och att därmed denna frukansvärda tentap äntligen är över. 4 tentor på 10 dagar var ingen höjdare hörrni. 
 
Just nu håller jag på och tvättar. Körde igång en maskin för en bra stund med mina lakan i och gick ut nyss för att se om den var klar. Det var den typ men dörren gick inte och öppna, då visade det sig att den inte hade centrifugerat. Så körde ett sånt program bara men sen öppnade jag luckan och det luktade inte alls nytvättat, då ligger allt sköljmedel kvar i den där lådan. Så nu tvättar jag om allting. Sjukt frustrerande. 
 
Nu ska jag göra en sista tenta för idag innan jag ska börja med repetitionen. Sen ska jag försöka städa i ordning här hemma. Eftersom det är så litet så vet jag inte var jag ska göra av alla grejer och det gör att det ser konstant stökigt ut. Sen är det dags att laga lite middag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0