One down, three to go

2015-03-17 / 18:34:34 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! Sitter för tillfället i djupaste källaren i skolan och försöker få något gjort men det slutar med att jag googlar Ben & Jerry's, det var mer spännande att spana på goda glassmaker än att bokföra. Den dagen jag fattar det är nog den dagen Gud trillar ner från himlen. Asså på riktigt, att något kan vara så satans svårt? Jag ska skaffa mig en revisor som kan skattedeklararera mitt företag åt mig (om jag nu ska bli egen någongång). För annars kommer det sluta i kaos med alla jävla a-ö skatter som ska in i systemet. 
 
Men det börjar bli dags att packa ihop sig här för att röra sig mot phösarmötet som drar igång om en halvtimme. Sen ska jag bara åka hem och sova på stuberten. Känner mig inte helt hundra i kroppen och det är absolut inte läge att dra på sig en influensa nu så ska försöka få många timmar sömn inatt. 
 
Gjort en tenta av fyra idag. Nästa är imorgon. Sen är det två (kanske) nästa vecka, har inte bestämt mig hur jag ska göra med den externa. Det känns inte bra alls. Kanske väljer att skjuta på den och se till att lägga 100 på Samekonomin ist för att verkligen klara den. Jag får se hur jag gör.  
 
Men nu är det verkligen dags att kila. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0