Nu är det sålt

2015-03-14 / 15:07:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er hörrni! Är det inte skönt att våren äntligen börjar göra sig påmind utanför våra fönster? Man ska väl inte ropa hej än, framför allt inte jag som är så långt norr ut man kan komma i vårt avlånga land. Men till och med är är det plusgrader och jag öppnade mitt fönster idag och gassade lite i solen. Det tar ungefär fem minuter för mina fräknar att vara all over the place och jag har saknat dom lite så deet är skönt att de är tillbaka. Ang rubriken så kanske ni undrar vad det är som är sålt och det är huset såklart. Alla papper är klara och skrivna. Känns lite konstigt faktiskt. 
 
Kan vi idag bara ta ett litet moment och låta det sjunka in att jag har ungefär 6 dagar kvar av mitt liv som tonåring *feeeelar the moment* Så, det kändes bra. Vad jag har önskat mig finns i ett tidigare inlägg så spana in det  om ni har beslutsånget (hehe). 
 
Nu ska jag alldeles snart stänga ner den här dumburken och stoppa ner näsan i min bok om extern redovisning i ca två timmar innan jag ska möta upp mina homebros. Vi ska göra tacos ikväll för att ladda upp för Mellofinalen. Jag kommer att heja på Måns tills mina knogar vitnar. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0