Med morgonkaffet i högsta hugg

2015-03-31 / 11:58:19 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon! Här i Luleå har det snöat sorgligt mycket inatt och det känns som att man börjar om på noll. Det är bara på med vinterjackan och kängorna igen. Usch! Längtar hem så himla mycket och imorgon bär det äntligen av. 
 
Dags att inleda de nya kurserna idag då. Intern styrning och Speciell fastighetsrätt. Spännande va? Inte den första i alla fall för det är liknande extern redovisning och den var så himla tråkig och svår. 
 
Dags för mig att svepa det sista i min kaffemugg för att sedan röra mig mot skolan. Ha en sjukt bra dag så hörs vi lite senare. Ni får en gammal bild från 2010. Gotland <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0