Lite hat

2015-03-02 / 22:56:09 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Tänkte börja med att säga att jag har gått hemma hela dagen och haft en fantastisk hårdag. Jag hatar det så mycket. Varje gång jag ska iväg så ska det krångla men när jag bara ska vara hemma, då kommer Hollywoodlockarna. 


Sen hatar jag även Pasta Carbonara, bjud aldrig mig på det. För jag gillar inte att låtsas att jag tycker något är gott. Bara så ni vet. 

Imorgon ska jag jobba, med småkottarna. Så himla mysigt. Ska få hänga med min lilla favorit hela dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0