Har ni saknat mig?

2015-03-11 / 19:51:35 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Jag tänker att jag ska berätta för er vad som händer och sker i mitt liv. För tillfället så står jag med plugg upp till hjässan och vet faktiskt inte riktigt var jag ska ta vägen och det känns som att jag ska drunkna. Jag har ju varit i Stockholm nu en längre period och det har varit jätteskönt, även om jag inte fått så mycket plugg gjort som jag borde för att jag har haft så mycket annat attt syssla med. Jag har jobbat lite och även gjort lite praktik. 
Sen har vi fullt upp med flytten hemma, har försökt hjälpa till så mycket som det går hemma med den. 
 
Sen har jag ju även precis flyttat själv och har en hel del att fixa med det. Har flängt runt och köpt massa fina inredningsprylar och åtminstonde försökt få det att se ut som ett hem. Men jag har varken hyllor eller annat så det är svårt att få sakerna att stå på något bra ställe. Allt står på kökbordet och ser kaos ut, men vad ska jag göra? 
 
Känslomässigt så är jag mest tom nu, jag känner mig som en zombie. Jag känner typ ingenting för något. Jag bara är och försöker få dagarna att flyta på så smidigt som möjligt utan någon större påverkan av någonting. 
 
Men nu måstej ag återgå till mitt pluggande och försöka få den här skiten att fastna, aldrig trodde jag att det skulle vara så svårt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0