Hääääjsan

2015-03-27 / 22:25:11 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Det blev ett sent inlägg idag, men det gör väl inte så mycket. Har nämligen haft fullt upp hela dagen, sprungit på stan med mina friends, fikade (på friends), sen begav vi oss till skolan för att köpa våra ovvar. Asså gisses så fula dom är. Meeen, de ska ju snyggas till. Ärmarna ska bli gröna, märken ska sys på, mitt namn ska sys på..mycket sy. Jag vet inte hur en symaskin fungerar och om jag tänker sy för hand, njaaa tveksamt. Undra om man kan limma? Jag kommer nog satsa på det. Blir svårt att limma en ärm kanske. Jag återkommer hörrni. 
 
Annars då? TentaP är helt släppt och det är dags att kasta sig in i de nya kurserna. Redan på måndag drar det igång. Fast imorgon är det ju lite Tentaröj först. Det ska bli kult. Sen på onsdag vetni, då kommer jag HEM! Hem till älskade Stockholm. 
 
Men nu ska jag kicka igång ännu en rulle med Harry Potter (biggest fan) och äta en lite smörgås innan jag tackar för mig för idag. Imorgon blir det gym! SÅ HIMLA SKÖNT. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0