Det är mars hörni

2015-03-01 / 00:42:29 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Och jag lovar att jag försöker att komma ihåg att jag ska blogga varje dag men jag har så mycket annat för mig.

Idag började jag min dag kl 9 med frukost hemma hos min bästavän. För att sen åka och träna tillsammans. Nordic Wellness är och kommer alltid vara mitt favoritgym. Sen gick vi till ÖB för lite shopping, där hittar man alltid något onödigt och billigt. Sen knatade vi hemåt för lite skitsnack innan mamma kom och hämtade mig vid tvåtiden. Man kan vara så effektiv när man kliver upp i tid. Kom hem och hann se slutet på damernas 3-mil. För att sedan hoppa in i bilen igen och åka ner till Södertälje. Där väntade en jävligt viktig hockeymatch. SSK mot KHK och match blev det. Södertälje vann tyvärr på straffar men det brydde inte vi i Karlskronaklacken oss om för vi är i allsvensk final! Sju matcher ska spelas mot Västerås och det laget som är först till fem vunna är direktkvalificerade till SHL och det vore ju så himla häftigt. Heja KHK! 

Och med det sagt ska jag äntligen sova och längta efter att få spendera ännu en dag med min bästis imorgon! Samt gå på husvisningar. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0