Dagen efter

2015-03-21 / 11:51:08 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Hur mår ni idag? Jag mår kalasbra.Tänkte att jag skulle berätta lite för er om min härliga födelsedag igår. Dagen började med att några av min vänner kom och knackade på dörren tidigt som attan och hade med sig lite frukost. Sen var det lite plugg för min del följt av en lång shoppingtur på stan. Planen var inte att den skule bli så lång men jag hittade absolut ingenting att köpa. Det slutade med att jag kom hem med ett par kostymslacks, en t-shirt, en klocka och ett halsband. Gjorde även min premiär på Systembolaget igår, det kändes som att jag var olagligast i stan. Jag har aldrig varit så nervös någonsin typ. Men jag kom därifrån helskinnad. 
 
Jag vill börja med att tacka min underbart fina vän Carro för att hon har fixat och donat så himla mycket för min skull, du är underbar vännen! Sen vill jag tacka alla som lyfte telefonluren och faktiskt ringde till mig på min födelsedag. Det värmde så oehört mycket och jag blev så himla glad. Sen tusen tack till er som gjorde min kväll så himla trevlig. 
 
Idag är det bara plugg på schemat, ska bara ligga hemma och ta det lugnt med min ekonomibok. Det är jag, mitt kaffe och boken. Ska snart ut och hämta min post för att se vad som har kommit till mig. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0