Vilka långa dagar

2015-06-27 / 17:01:49 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Jag är helt slut i mina fötter. Det har varit extremt långa dagar hela veckan som alla har varit fyllda med aktivitet. Igår spenderades mycket tid på Ikea och ännu mer tid på Bauhaus. Vi hade lite strul med ugn och micro så det fick bli omval på dom. Sen var vi på Bauhaus och skulle köpa massa skit till badrummet, typ kranar och sånt. Vi var nog där i en och en halvtimme, pga beslutsångest. Gör man om allting så ska det helst vara helt perfekt. Men till slut så blev alla nöjda. Har hunnit klippa mig i allt också, kul att bra produkter i håret ger resultat (och en nöjdare frisör). 
 
Idag har vi varit i Märsta och hämtat Alex, åkte direkt till Ikea och sen till resten av alla affärer i hela Stockholm. Kanske inte, men inte långt i från. 
 
Nu ska vi kicka igång grillen ute på gården och njuta i solen. Som jag har längtat efter grillat! Eller hemlagat. Vi har inte haft ett kök på två veckor snart. Trodde aldrig jag skulle säga att jag är trött på utemat men nu längtar jag bara tills köket är på plats och vi kan laga mat igen. 
 
Tills vi hörs nästa gång, glöm inte SPF nu när solen äntligen kollar fram. Tjing. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0