Stockholm i mitt hjärta

2015-06-07 / 18:44:56 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej från ett varmt Stockholm. Helt underbart var det att komma hem till blommande syrener och så varmt att man kunde hänga jackan i garderoben. Jag har äntligen fått kliva in i nya lägenheten och just nu är det kaos men oj så bra det kommer att bli. För tillfället så sover vi på golvet men så fort målarna och golvläggarna är klara i
sovrummen så blir det lite ordning och reda. Då kommer vi kunna flytta in ordentligt. 
 
Vi flänger runt mest hela dagarna mellan diverse affärer för att börja bygga på det som komma skall. Men imorgon är det åter till verkligenheten då jobbet kallar igen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0