Ny vecka

2015-06-01 / 09:13:54 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Godmorgon på er! Ny vecka, sista veckan i Luleå innan det är dags att åka hemåt för sommaren. Jag är ledsen att det har vairt tyst här men jag har haft väldigt fullt upp. Har hållt på och flytta hela helgen så just nu så bor jag hemma hos Jessica. Jag sa upp stället där jag bodde nu eftersom jag har fått en ny lägenhet. Så då fick det bli som det blev. Men det går så bra så. 
 
Nu är det fullt ös som gäller innan sista tentan på fredag, sen är det äntligen sommarlov. Jag längtar bara hem nu. Men det kommer kännas lite konstigt att inte åka hem, utan åka till nya lägneheten. Så mycket som jag har flyttat 2014-2015 kommer jag nog aldrig flytta mer i mitt liv. Hoppas jag, för det är inte alls kul. Iaf inte att flytta runt när man inte har bil. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0