Mina sommarfavoriter/måsten

2015-06-16 / 10:18:00 / Permalink / Filippa tipsar / Trackbacks ()
 
Har klippt ihop några av mina absoluta favotiter till sommaren. Bra hårvård är ett måste. Shampoo och treatment från Kevin Murphy samt en leave-in från Redken. Jag ville egentligen ha med silverinpackningen från Maria Nila, men den fanns inte i systemet. Jag tycker att den är bättre än den från Revlon. Men jag kör på färgen 1002 från Revlon (inte 500 haha).
 
Snygga bikinis är bra att ha, den nedre köpte jag förra året och älskar den lika mycket nu, den är från Panos Emporio. Den övre kanske jag köper, har inte bestämt mig än, den är från Triangl. Jag tycker att solskyddsfaktorn från Nivea är den bästa, den luktar gott och kladdar inte. Så den rekommenderar jag starkt. Jag brukar köra på SPF 20, det är lagom för mig. Den klassiska "kokosoljan" från Hawaiian Tropic, jag vet inte om den fungerar men jag inbillar mig det, sen luktar den ju väldigt gott också.
 
Smink brukar jag vanligtvis inte bära på sommaren, bara ytterst lätta puderprodukter och dessa två är båda från The Balm. Jag har kärat ner mig ordentligt i båda två och tycker att Mary-Lou ger en fantasktisk lyster och Bahama Mama är en riktigt bra bronzer. Solglasögon har jag med i alla mina collage, jag har äntligen köpt mig ett par nya Aviators. Som jag har tjatat. Ganska mycket fattigare med de är värda varenda krona. Modellen Erica tycker jag är grymt fin också, så de fick med plats. 
 
Sist men inte minst den underbara parfymen från Escada, den kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat. Jag har den tyvärr inte i min ägo just nu men den är för mig så mycket sommar det bara kan bli. Jag vill alltid ha en flaska hemma så jag kan sniffa på den och drömma mig tillbaka till 2011. 

Kommentarer
Postat av: MATILDESIGN

Triangl bikinis är så himla fina! Skulle lätt vilja ha en sådan själv :)

2015-06-22 @ 11:51:06
URL: http://matildesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0