Här var det dött

2015-06-12 / 23:15:26 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej på er! 
Det är helt sjukt vad dagarna bara går och jag jobbar mest hela tiden. Det har varit så mycket nu för min hjärna att jag inte riktigt vet själv vad jag håller på med. Men jag njuter så av att vara hemma och få tillbringa tid med de jag älskar mest. 
Renoveringen/flytten går prima. Alla sovrummen är klara nu så det är dags att börja flytta grejer från det kaosiga vardagsrummet till alla sovrum istället, dock så har vi ju inte riktigt flyttat än pga renoveringen så 90 % av alla kartonger med prylar är kvar i förrådet. Längtar tills man får börja inreda, men tror tyvärr inte att min familj vill ha det likadant som mig. Sen ska det blir skönt när nya köket och nya badrummen äntligen är på plats. Då kommer man äntligen att se ett ljus i tunneln. So far, so good. 
 
Nu ska jag och min stackars sönderbrända kropp sova för jag orkar inte hålla ögonen öppna längre. Är helt färdig. Ska så njuta av lite sovmorgon imorgon. 
 
(Kolla in min stiliga bror som slutade nian idag, kunde inte vara stoltare. Mamma fick också vara med.) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0