Gah, kaos

2015-06-24 / 21:57:57 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

Hejhej! Nu har jag precis krupit ner i sängen efter en lång och intensiv dag. Började jobba kl 09 och tanken var att jag skulle sluta 15 men precis innan jag ska gå hem så är det en flicka som ramlar och slår upp ett stort jack i hakan så det sprutar blod. Det blir lite smått kaos då två måste åka med henne till vårdcentralen och få det omplåstrat, sytt förmodligen. Det var en riktigt läskig upplevelse tycker jag, jag har inte varit med om liknande förut men någon gång ska väl vara den första. Hela jag var helt blodig. Så mamma fick rusa in utifrån och komma in till mig, så jag blev själv med 16 st 1-3 åringar. Många utav barnen blev skärrade också när det hände och började gråta, men efter ett tag var vi på banan igen. Men jag hade adrenalinpåslag ett bra tag efter det hände. 

Sen kom jag hem, klämde i mig en smörgås och sen bar det av till Märsta/Sigtuna. Vi skulle lämna något hos brorsan som är på läger i Arlandagymnasiet. 

Imorgon ska jag njuta av min ledighet. Men sovmorgon kan man ju glömmar när snickargubbarna klampar in vid 07. Vi hörs. 

 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0