18/6

2015-06-18 / 21:16:09 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej! Jag hade en riktig bajsdag igår ska jag säga er. Det var därför jag inte orkade blogga mer igår. Jag öppnade på jobbet igår och var på plats 06.10, kliver ur bilen och min mobiltelefon trillar ur fickan och nu är min skärm ett ända virrevarr av sprickor. Förstår inte, har tappat den miljontals gånger utan att det har hänt något. Men nu, när den föll 20 cm så sa det bara pang och den är förstörd. Antar att jag träffade den svaga punkten. Sen var det som att hela dagen var förstörd. 
 
Men livet går vidare och idag har varit en skön dag, den har gått fort. Vi har haft storstädning inne på avdelningen. 
Imorgon är det midsommar. Några planer? Jag tänker för första gången fira midsommar på Utö. Jag tror att det kommer bli riktigt bra och jag ser fram emot det. Hoppas, hoppas det blir fint väder bara. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0