Tidsbrist?!

2015-07-19 / 19:48:55 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hej och förlåt för ett alldeles för lång textuppehåll. Jag har som vanligt jättemycket att göra att jag glömmer bort bloggen. Men jag saknar ju faktiskt att skriva. Så nu tänkte jag att ni ska få veta vad som händer. 
Lägenheten är klar, ni fick ju bilder på köket igår. Allt är så himla fint och vi håller nu på att fylla ytorna med mycket nytt och en del gammalt också. Igår köpte vi en tv-möbel på Jysk och idag köptes det lite lampor och ett soffbord på Mio. Jag kommer att lägga upp bilder sen när alla detaljer är på plats. Som det ser ut nu finns det inga tavlor, gardiner eller något pyssel alls. 
 
Mitt schema är så fullspäckat nu. Imorgon bär det av till Luleå för att ställa iordning i lägenheten. Eller rättare sagt så åker vi till Hälsningland imorgon för en natt där innan vi bilar vidare till Luleå. Men är tillbaka i Stockholm på onsdagkväll redan om allt går enligt plan. På torsdag kommer världens sötaste unge och hälsar på, henne som jag ska vara barnvakt åt en helg lite längre fram. Min lilla favoritunge! Sen på fredag ska jag till Tyresö för att fira en kollega som har fyllt 26, det kommer nog bli ganska party så lördag blir nog en lugn dag i soffan. På söndag ska jag äntligen på träffa en riktigt saknad vän som jag inte sett sen vi skiljdes åt efter sista tentan i Luleå. 
 
Sen bär det av ner till Karlskrona för Skärgårdsfesten, det kommer bli riktigt håll igång hoppas jag. Det vore så roligt om fler ville följa med dit ner. Kolla in på adressen http://www.karlskronaskargardsfest.se och boka festivalpass vettja. Sen är jag nog tillbaka i Stockholm i början av augusti igen. Innan det bär av till Luleå igen den 14e. 
 
Så där har ni mitt schema kommande tid, boka mig gärna i mina luckor. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0