Surprise

2015-07-09 / 21:21:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
För ungefär en månad sen så skickade jag in papper till Skatteverket ang byte av efternamn men har valt att inte säga något då jag inte vet om det skulle gå igenom osv. Namnet kommer ifrån min gammelfarmor. Jag har valt att byta för att jag tycker det är mycket finare med Lilja än med Petersson, kan inte tänka mig att någon annan skulle säga emot. Sen för att det är roligare att ha ett namn som sätter en lite mer på kartan. Därför enbart. Men nu är det i alla fall klart och officiellt. Från och med lördag är mitt nya efternamn Lilja. Jag är så nöjd. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0