Jag säger en sak

2015-07-26 / 14:37:45 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
och håller inte det jag säger. Bad me! 
 
Jag vill börja detta inlägg med att tacka min fantastiska mamma och bästa Jonne för att de gjorde en sådan resa upp till Luleå för min skull. Jag vet verkligen inte hur jag ska visa min tacksamhet. Men jag vet att ni vet att jag uppskattar det till månen och tillbaka. Att vara inflyttad och klar och ha grejer i frysen är en enorm trygghet och nu känns det inte lika hemskt att åka tillbaka till Luleå om ca 3 veckor. 
 
 
 
 
 
Helgen började i fredags med fördelsedagsfest för en alldeles fantastisk kollega. Kvällen var riktigt kul trots att jag inte direkt kände någon. Lördagen var väldigt bakfull och nu sitter jag här, söndag och klockan är snart 15 och jag har knappt lämnat sängen än. 
 
 
 
 
Imorgon bär det äntligen av till Karlskrona. Jag längtar väldigt mycket. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Allt för dig ❤️

2015-07-26 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0