Godmorgon Sverige

2015-07-11 / 11:43:47 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hejsan! 
Är det någon mer än jag som är såååå taggad på att gå och se Minionerna på bio eller? Mm, tänkte väl det. 
Men idag finns det inte tid för det. Vi ska åka till O'learys idag för att spela minigolf och bowling tillsammans med ett gäng kollegor. Det ska bli fantastiskt kul. Sen lite middag på det. Sen hoppas jag att det dyker upp något roligt ikväll. Är trött på sunkiga filmkvällar hemma bara. 
Imorgon är nog planen att äta middag tillsammans med brudarna, det är bestämt sen ett tag tillbaka. Det är aldrig fel med Vapiano. 
 
Kanske mobilbloggar lite senare från O'learys. Bye. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0