Dumma Sverige

2015-07-09 / 13:27:21 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Asså på riktigt??? Vad är det för väder? Det är riktigt tråkigt att vakna varje morgon och så är det grått och trist utanför fönstret och inte alls någon värme. Får vi detta bara för hela förra sommaren var så himla fin? Blö. Men fick bra besked idag om att jag troligtvis får jobba hela nästa vecka och det ser jag fram emot, alltid lika roligt. 
 
Klickar runt efter lite inspiration medans regnet bara fortsätter utanför. Sovrummet är rena drömmen, fast jag skulle valt gråskala istället för beige. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida Nilsson

Lite lik min stil faktiskt.. Så snyggt med textilgavel! Detta är vårt sovrum http://idacnilssons.blogg.se/2014/october/renovering-sovrum.html#comment .

2015-07-09 @ 13:59:54
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0