TMI Tag

2015-01-28 / 22:58:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Något ni kanske inte visste om mig är att jag är en riktig youtube-nörd. Jag tillbringar mycket tid på youtube, man hittar mycket lärorikt där (och icke lärorikt). Så jag tänkte att jag skulle göra en youtube-tag fast i bloggformat. 
 
1: Vad har du på dig? T-shirt och trosor, pga ska sova snart
2: Någonsin varit kär? Ja, det har jag
3: Någonsin haft ett jobbigt break up? Det har jag också
4: Hur lång är du? Typ 178 cm
5: Hur mycket väger du? Bra fråga, brukar inte väga mig
6: Några tatueringar? En på insidan av min överarm
7: Några piercingar? I öronen, tungan och i navlen
8: OTP? Elena och Damon <3
9: Favoritprogram? Tittar inte så ofta på tv, men är en serietorsk så TVD
10: Favouritband? Lyssnar inte så ofta på band, men Imagine Dragons eller Mando Diao kanske. 
11: Någonting du saknar? Allting i Stockholm och min familj i Karlskrona
12: Favoritlåt? Love me like you do - Ellie Golding
13: Hur gammal är du? Fyller 20 om mindre än två månader
14: Stjärntecken? Fisk
15: Någonting du letar efter hos en partner? Tillit, respekt, omtanke och humor
16: Favoritmotto? Karma is only a bitch if you are
17: Favoritskådespelare? Har ingen favorit
18: Favoritfärg? Grått, i alla skalor!
19: Hög eller låg musik? Hög
20: Vart går du om du är ledsen? Jag brukar nog gå in på mitt rum om jag är hemma i Stockholm
21: Hur lång tid tar det för dig att duscha? Ungefär 3 min, eller kanske 10 om jag är seg. 
22: Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Det beror helt på men runt 45 min. 
23: Någonsin varit med i ett slagsmål? Nej, men jag har velat slå till någon flera gånger
24: Turn on? Ett vänligt utseende och en charmig personlighet
25: Turn off? Någon med skalle, fy fan va vidrigt det är. 
26: Anledningen till att du började med bloggen? Oj, himla bra fråga. Jag ville väl dela med mig av mitt liv
27: Rädslor? Jag är så jävla rädd för spindlar. Sen har jag klaustrofobi med. 
28: Senaste saken som fick dig att gråta? Grät senast i måndags när jag kom tillbaka till Luleå. 
29: Senaste gången du sa att du älskade någon? Till mamma i måndags. 
30: Meningen bakom ditt bloggnamn? Det är mitt namn så det finns ingen mening
31: Senaste boken du läste? Om inte kurslitteratur räknas så var det någon deckare, kommer inte ihåg vilken dock. 
32: Boken som du förtillfället läser? Lånade två nya böcker på bibblan idag, men har inte börjat på någon än. Men snart läser jag Tjockare än vatten av Carin Gerhardsen
33: Senaste programmet du såg? Arga Snickaren
34: Senaste personen du pratade med? Min roommate, vet inte vad hon heter
35: Förhållandet mellan du och den senaste personen du smsade med?  Mamma
36: Favoritmat? Ris och korvstroganoff 
37: Plats du vill besöka? Vill åka överallt i USA, till Maldiverna och till Sydafrika
38: Senaste platsen du besökte? Vad menas med plats? Köket på vandrarhemmet, Kulturens hus, Luleå tekniska universitet, Stockholm, Grekland?
39: Är du kär? Nej, det är jag inte
40: Senaste gången du blev förolämpad? Bitches dont fuck with me
41: Favoritsmak på godis? Saltlakrits!
42: Vilka instrument spelar du? Sorgligt nog inga, Pontus försökte lära mig gitarr igår men jag hade för långa naglar. Sen är jag bara sämst på musik. 
43: Favoritsmycke? Räknas klocka? I så fall min DW eller min Michael Kors
44: Senaste sporten du spelade? Spelade? Jag spelade hästar. 
45: Senaste låten du lyssnade på? Lyssnar just nu på Firestone med Kygo
46: Favoritraggningsreplik? Jag har tappat mitt nummer, kan jag få ditt?
47: Har du använt den någon gång? Absolut..
48: Senaste gången du var med någon? Umgicks med mina klassisar idag. 

Så, där har ni en TMI tag fast bloggversionen. Nu ska jag checka ut för idag och se till att få lite sömn. Vi hörs imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0