Monday

2015-01-19 / 18:04:01 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Och så var det måndag igen. Inte mig emot alls faktiskt. Gick i skolan mellan 13-14-30, vi hade en introduktion i Extern Redovisning som är en av de nya kurserna som vi läser nu i lp3. Sen bar det av hemåt för att laga middag. Snart mot gymmet och Sh'bam. 
 
Imorgon kommer vara en lång transportsträcka, går i skolan från 13 till 16.15 och sen går planet mot Stockholm 19.30. Så det kommer kännas som en evighet innan jag kommer hem. Men förr eller senare får jag äntligen landa i soffan hemma med fötterna på bordet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0