Mitt 2015 - enligt stjärnorna

2015-01-03 / 02:06:04 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()

MOTTO FÖR FISKARNA 2015: "Att ta den svåra vägen till framgång lönar sig."

För dig kan 2015 bli ett framgångsrikt år om du tar ansvar och jobbar hårt. Ekonomiska framsteg görs under hela året men från och med september kommer du att uppleva att ekonomin blir mycket stabilare. Icke-desto mindre kan skulder eller dina spenderingsvanor bli en börda. Det sociala livet börjar förbättras under augusti, med Jupiters' ingång i jungfrun då nya relationer inleds. Maj blir en jobbig månad, då du gärna konkurrerar med andra och när det sociala livet skapar intriger, men du kan slappna under sommaren. Under sommaren visar du också vad du går för vad gäller kreativitet och kvalitativt arbete.

Det låter ganska lovade för mig som student må jag säga. Det här kommer att bli riktigt spännande. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0