Människor <3

2015-01-22 / 11:21:00 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
När jag gick på gymnasiet förut så åkte jag alltid kommunalt och läste därmed Metro på morgonen. Nu på väg in till stan kom jag över en Metro och började bläddra, när jag kom till de sista sidorna kom jag på varför jag alltid läste. Insändarna, folk som yttrar sig om saker. Visst att vi har yttrandefrihet och alla får tycka som de vill här i Sverige men jag slutar aldrig förvånas över folks dumhet. 
 
Idag har vi "Arne" som är riktigt bitter över den nya idén om att äta en semla som en wrap. Han kände att nu var måttet rågat, jag måste skriva till Metro och be folk att skaffa sig lite hyfs, för sådana påhitt är absolut inte okej. Mitt svar till dig "Arne", välkommen till 2015! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0