Jag vill ha

2015-01-27 / 23:37:43 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Hörrni! Skrev ett inlägg för ett tag sen om att jag ville ha den perfekta kappan och nu är det så att jag har hittat den. Den bara hängde där på galgen och bad mig köpa den (dock sa prislappen och min plånbok nej). Jag hittade den på HM och den var helt underbar. Men hör och häpna, den är marinblå. Jag har förälskat mig i en marinblå kappa, det trodde jag inte om mig själv. Jag som alltid är svart och trist. Försökte hitta den på HMs hemsida men den finns inte där, tyvärr. Min andra wantie nu är underkläderssetet från Calvin Klein, har tänkt på det så himla länge. Men jag får önska mig det i födelsedagspresent tror jag. Det är bara 51 dagar kvar till 20 nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0