Hej 2015

2015-01-01 / 21:36:13 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Blogg.se har inte samarbetat med mig de senaste dagarna så det är därför det har varit lite snålt med uppdatering. 
 
Nu har vi klivit in i 2015. Ett år med förhoppningsvis mycket nya utmaningar och det blir förhoppnigsvis lika bra som 2015. Jag kommer fortsätta på samma spår och så får vi se vad som händer. Just nu sitter jag hemma i soffan och kollar på det bästa med nytt år - Winter Classic! I år är det Washington Capitals som tar emot Chicago Blackhawks. 
 
Ska snart krypa ner i sängen och kolla på Hungergames då jag ska gå på den sista filmen på bio imorgon med min bror, sen är det ev lite fest imorgon på kvällen. Tar igen det från igår, fick ju inte fira in det nya året med någon fest. VIlket har varit skönt på ett sätt då jag mår kalasbra idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0