En snöig fredag

2015-01-09 / 12:26:02 / Permalink / Allmänt / Trackbacks ()
Nej hörrni, jag har ingen fredagskänsla alls idag. Det är bara plugg, plugg på schemat och det är inte så kul. Men Vad gör man inte. Utanför fönster är det snökaos, det bara vräker ner och jag är mer än trött på det nu. 
 
Ikväll blir det lite middag hos Carro, vi tänkte mysa till det med lite bakad potatis och skagenröra. Denna fredag till ära. 
 
Kollade på filmen från Summerbust 2014 igår och jävlar vad sugen jag blev att gå igen i år. Nu får jag ju köpa VIP också. Ska suga lite på den karamellen och förhoppningsvis hitta någon rolig att gå med så får vi se. Någon som är sugen kan ju hojta till. 
 
Dags att återgå till pluggandet. Trevlig fredag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej! Mitt fullständiga namn är Sara Filippa Alexandra Petersson och jag är en 19-årig Stockholmstjej med rötter i Karlskrona. Den 2:a september tog jag mitt pick och pack och drog norrut för att plugga till fastighetsmäklare på Luleå Tekniska Universitet. Här i min blogg får ni ta del av mig, min vardag och alla tankar som ploppar upp i min hjärna. Hoppas du stannar! XX [läs mer]


   


RSS 2.0